Sunday, May 14, 2017

‘Waada Karle Saajana’ Song: Sanskrit Version (‘वाचं प्रिय हे ! देहि मे’ Lyrics: Dr. Harekrishna Meher)

‘Waadaa Karle Saajnaa’ Hindi Song: 
Film ‘Haath Ki Safaai’ (1974) 
**
Sanskrit Version (As per Original Hindi Tune)
Sanskrit Lyrics  By : Dr. Harekrishna Meher
(वाचं  प्रिय हे !  देहि मे
*
[Participated in Sanskrit Lyric Translation Competition 
conducted by ‘Sanskrit Vaartaavali’ Magazine,
DD News Channel, New Delhi.  
Name enlisted in the Program Telecast 

on Saturday, 13--5-2017 at 7 pm. 
and Sunday, 14-5-2017 at 12.30 pm.] 
= = = = = = = = = 
FaceBook : Link : 
= = = = = = = = =  

गीत : ‘वादा कर ले साजना’  (चलचित्र  ‘हाथ की सफाई’) *
मूलगीत-स्वरानुकूल-संस्कृतानुवाद :  डॉहरेकृष्ण-मेहेर
= = = = = = = = = = = = = = = 
(स्त्री) 
वाचं  प्रिय हे !  देहि मे,
त्वां विना न हि स्याम्,  
मां विना न हि त्वम्विश्लिष्य वै,  
(पुं) -  दत्ता वागियम्
(स्त्री) -  न विच्छेदः स्यात्,    
(पुं) -  दत्ता वागियम्   
(स्त्री) -  
वाचं  प्रिय हे !  देहि मे,
त्वां विना न हि स्याम्,  
मां विना न हि त्वम्विश्लिष्य वै,  
(पुं) -  दत्ता वागियम्
(उभौ) - न विच्छेदः स्यात्दत्ता वागियम् ॥ (०)
*
(स्त्री) -
स्पन्दोऽहं  प्रिय !  त्वं हृद् हि मे,
वर्त्तिरहं मे  दीपोऽसि त्वम् 
प्रेम-ज्योतिःज्वालयेव स्वम् ।  
(पुं) - 
पान्थोऽहंमम लक्ष्यं हि त्वम्,
वीचिरहंमे कूलं हि त्वम् ।
आजीवनंस्यात् साहचर्यम् ।  
(स्त्री)  आ..आ..आ..
(पुं) -  
वाचं देहि  प्राणेश्वरि !   
त्वां विना न हि  स्याम्,  
मां विना न हि त्वम्विश्लिष्य वै,   
(स्त्री) -  दत्ता वागियम्
(उभौ) - न विच्छेदः स्यात्दत्ता वागियम् ॥ (१)
*
(पुं) - 
प्राप्ते हि तावके  प्रेम्णि मया,
खलु स्वमिदम्मङ्गलार्थनम्  ।  
प्रति-जननं हिसम्मिलिष्यावः  ।  
(स्त्री) - 
स्वः  संसारो  रम्यो भवेत्,
प्रेम चिरं स्यात्  सयौवनम्  ।  
द्वौ सुख-दुःखंसह सहिष्यावहे  ।
(पुं) -  
(स्त्री) -
वाचं  प्रिय हे !  देहि मे
त्वां विना न हि स्याम्,   
मां विना न हि त्वम्विश्लिष्य वै,  
(उभौ) -  दत्ता वागियम् ,
न विच्छेदः स्यात्दत्ता वागियम्  ॥ (२)
= = = = = = = = = 

Original Hindi Song 'Waada Karle Saajna'  
Film : ‘Haath Ki Safai’ (1974)
Lyrics :  Gulshan Bawara
Music Director :  Kalyanji Anandji 
Singers :  Lata Mangeshkar and Mohammad Rafi 
*
Hindi Song : YouTube : Link :
= = = = = = = = = 
गीत : वादा कर ले साजना *  चलचित्र :  हाथ की सफाई * 
= = = = = = = = = 
(लता) -
वादा कर ले साजना !
तेरे बिन मैं न रहूँ,  
मेरे बिन तू न रहे, होके जुदा,
(रफी) -  ये वादा रहा,
(लता) -  न होंगे जुदा,
(रफी) -  ये वादा रहा   
(लता) -
वादा कर ले साजना !
तेरे बिन मैं न रहूँ,  
मेरे बिन तू न रहेहोके जुदा,
(रफी) -  ये वादा रहा,
(उभय) - न होंगे  जुदा, ये वादा रहा ॥ ()
*
(लता) -
मैं धड़कन  तू दिल है पिया !  
मैं बाती तू मेरा दिया  
हम प्यार कीज्योत जलायें  ।  
(रफी) - 
मैं राहीमेरी मंजिल है तू,
मैं हूँ लहरऔर साहिल है तू ।
जीवनभर , साथ निभायें  ।  
(लता) – ......
(रफी) - 
वादा कर ले  जान--जाँ !  
तेरे बिन मैं न रहूँ,  
मेरे बिन तू न रहे, होके जुदा,
(लता) - ये वादा रहा,
(उभय) - न होंगे  जुदा, ये वादा रहा ॥ ()
(रफी) - 
जबसे मुझे तेरा, प्यार मिला,
अपनी तो हैबस यही दुआ ।
हर जनम यूँ, मिलके रहेंगे ।  
(लता) - 
सुन्दर-सा  हो  अपना जहाँ,
प्यार अपना  रहे सदा जवाँ ।
हम सुख दुःखमिलके सहेंगे  ।  
(रफी) - 
(लता) -
वादा कर ले साजना,
तेरे बिन मैं न रहूँ,  
मेरे बिन तू न रहे, होके जुदा,
(उभय) - ये वादा रहा,
न होंगे  जुदा, ये वादा रहा ॥ ()
= = = = = = = = = = 
Related Link :
‘Chalachitra-Gita-Sanskritaayanam’: चलचित्र-गीत-संस्कृतायनम्  :
Link :
Biodata: Dr. Harekrishna Meher :
* * * 
YouTube Videos (Search): Dr. Harekrishna Meher:
* * * 
VIDEOS of Dr. Harekrishna Meher  
Link 
= = = = = = = 

No comments: